HTML

2012.11.21. 21:33 djmarkee

A Megmondó Blog

Üdvözletem, és Tiszteletem mindenkinek!

Egy átlagos, fiatal, értelmiségi férfi vagyok, ezt a blogot pedig azért indítom/indítottam, hogy a mindennapi dolgokat/gondokat/problémákat, amikkel mind munkám, mind kikapcsolódásom során találkozom, és elsősorban BOSSZANTANAK, azokat leírjam, és megosszam a kedves olvasókkal. 

Biztos vagyok benne, hogy az írások nagy részében olyan történések fognak felmerülni, amikkel Ön/Önök is mindennapi életükben találkoznak, talán éppen annyira bosszantóak, mint számomra.

A Blogban nem lesz anyázás, próbálom kultúrált, igazi újságíróként megfogalmazni a hihetetlen dolgokat, amik, saját tapasztalatom szerint, mind Magyarország unikumjainak lehetnének mondhatók.

KÍvánok jó szórakozást a Blogom olvasásához!

Üdvözlettel: KM

Szólj hozzá!

Címkék: köszöntő


A bejegyzés trackback címe:

https://amegmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr664914867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása